Βρίσκεστε εδώ: Αρχική


Την Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025, η ΣΤ΄ Τάξη του σχολείου (τμήματα ΣΤ1΄ και ΣΤ2¨) συμμετείχε σε εκπαιδευτική εκδρομή στη Θεσσαλονίκη, με προορισμό το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας NOESIS. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία για να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, συνδέοντας τη θεωρητική εκπαίδευση με βιωματικές εμπειρίες.
Ευχαριστούμε θερμά την κα. Κατσέ Απστολία, Εκπαιδευτικό του τμήματος ΣΤ1΄, και τον κ. Περσιανλή Γεώργιο, Εκπαιδευτικό του τμήματος ΣΤ2', για την εξαιρετική πρωτοβουλία και για την υλοποίηση της επίσκεψης.
Την Παρασκευή 6 Ιουνίου, οι τάξεις: Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ επισκέφτηκαν το Πάρκο των Κομνηνών.
Στον χώρο του Πάρκου υπάρχει παιδική χαρά, γήπεδο ποδοσφαίρου, ένα υπέροχο δάσος που προσφέρει άπλετη δροσιά, καθώς επίσης και μνημείο για τη γενοκτονία των Ποντίων.
Την Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β' Τάξης (τμήματα Β1΄ και Β2΄) καθάρισαν το Πάρκο απέναντι από το σχολείο, στα πλαίσια δράσης για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος θεσπίστηκε στις 5 Ιουνίου από τα Ηνωμένα Έθνη το 1972 και, με συμμετοχή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως, αποτελεί τη μεγαλύτερη διεθνή περιβαλλοντική εκδήλωση. Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος έχει εξελιχθεί σε σημαντική παγκόσμια πλατφόρμα για την προώθηση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
Ευχαριστούμε θερμά την κα. Σαμαρά Δήμητρα, Εκπαιδευτικό του τμήματος Β1΄ και την κα. Ματσουλιάδου Σοφία, Εκπαιδευτικό του τμήματος Β2', για την πρωτοβουλία και τη διοργάνωση της δράσης.
Tην Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025, τα τμήματα της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του 7ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, συμμετείχαν στη δράση που διοργάνωσε η Περιφερειακή Ενότητα Δράμας σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, στο Διοικητήριο της Δράμας.
Η δράση αυτή περιελάμβανε διαδραστικά παιχνίδια, όπου οι μαθητές με τη χρήση ειδικών 3D γυαλιών εικονικής πραγματικότητας περιηγήθηκαν στο περιβάλλον αλλά και στο διάστημα. Επίσης, αφού χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, οι μαθητές άκουσαν τραγούδια για το περιβάλλον και κατέγραφαν όσες λέξεις έχουν σχέση με αυτό. Τέλος, υπήρξε δημιουργική απασχόληση των μαθητών όπου κατασκεύασαν χειροτεχνίες σχετικές με το περιβάλλον. Οι δραστηριότητες ενθουσίασαν όλους τους μαθητές, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με μεγάλη επιτυχία.
Ευχαριστούμε θερμά τους διοργανωτές για την εξαιρετική δράση και για τα μπλουζάκια που χάρισαν στα παιδιά.